Deklaracja dostępności
zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony bip.cusrokietnica.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Część dokumentów zamieszczona jest w postaci nieprzeszukiwalnych plików pdf (skan dokumentu).
Nadmierne koszty
Część dokumentów zamieszczona jest w postaci nieprzeszukiwalnych plików pdf (skan dokumentu). Ocena dokonana na podstawie analizy kosztów zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanego elementu.
Treści nieobjęte przepisami
Data i podstawa przygotowania deklaracji dostępności
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Skróty klawiszowe
SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + 0-9 - Menu
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Maciej Chlebowski — mejlowo cus@cusrokietnica.pl lub telefonicznie 61 8145 341.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Link do aplikacji mobilnej:
Link do deklaracji dostępnosci tej aplikacji:
Dostępność architektoniczna
a) siedziba główna – Centrum Usług Społecznych w Rokietnicy mieści się w budynku gminnym przy ul. Pocztowej 8, 62-090 Rokietnica. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Obsługa osób z niepełnosprawnością ruchową odbywa się w miejscu ich zamieszkania po uprzednim telefonicznym umówieniu. W najbliższej przyszłości budynek ma przejść remont wraz z usunięciem barier architektonicznych. b) Dział Świadczeń Rodzinnych i Świetlica Opiekuńczo-Wychowawcza „Promyczki” mieszczą się w pomieszczeniach na parterze budynku gminnego przy ul. Szkolnej 3a, 62-090 Rokietnica. Wejście do budynku osoby z niepełnosprawnością ruchową wymaga pomocy osoby drugiej. c) Klub Senior + w Rokietnicy mieści się w pomieszczeniach Gminnej Biblioteki przy ul. Szamotulskiej 29, 62-090 Rokietnica. Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, posiada windy. Uczestnicy klubu mają dostęp do toalet przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych. Centrum posiada pracownika przeszkolonego w zakresie języka migowego.